שירות.נט
יחד נקבל שירות טוב יותר
צרכנים מרגישים לעיתים קרובות חסרי אונים,
צרכנים רוצים וצריכים יותר כוח.
ולכן.. אנחנו פה favorite
כדי לספק ידע, מידע וכלים שיעזרו לצרכנים לקבל שירות טוב יותר. ביחד.
כדי להתחיל, פשוט בוחרים את שם החברה או הקטגוריה
משם אנחנו כבר נעזור לך לקבל שירות לקוחות טוב יותר
קטגוריות
תקשורת
טלוויזיה
אינטרנט
בנקים
אשראי
בריאות
חשמל ביתי
מים וקפה
מוצרי חשמל
ביטוח
תחבורה
תעופה
השכרת רכב
בתי השקעות
ממשלה ומוסדות
עיריות
אוניברסיטאות
אינטרנט ומחשבים
רשתות שיווק
גז
עיתונים
שילוח
אופנה
מזון
מפלגות
ספקיות שירות מובילות
מכבי שירותי בריאות
בריאות
שירותי בריאות כללית
בריאות
בנק לאומי
בנקים
בזק בינלאומי
אינטרנט
בנק דיסקונט
בנקים
אגד
תחבורה
בזק
תקשורת
יס (yes)
טלוויזיה
בנק הפועלים
בנקים
רכבת ישראל
תחבורה
גולן טלקום
תקשורת
כביש 6
תחבורה
פרטנר
תקשורת
פלאפון
תקשורת
סופר פארם
רשתות שיווק
הוט מובייל
תקשורת
סמייל 012
אינטרנט
משטרת ישראל
ממשלה ומוסדות
סלקום
תקשורת
שופרסל
רשתות שיווק
ביטוח לאומי
ממשלה ומוסדות
הוט (HOT)
טלוויזיה
פנגו
תחבורה
רמי לוי
רשתות שיווק
הראל
ביטוח
לאומי קארד MAX
אשראי
אמריקן אקספרס
אשראי
ידיעות אחרונות
עיתונים
תמי4
מים וקפה
חברת החשמל
חשמל ביתי
Dell
אינטרנט ומחשבים
רמי לוי תקשורת
תקשורת
ויזה כאל Cal
אשראי
PayPal ישראל
אשראי
ישראכרט
אשראי
נטוויז'ן 013
אינטרנט
דואר ישראל
ממשלה ומוסדות
משרד הפנים
ממשלה ומוסדות
מיקרוסופט ישראל
אינטרנט ומחשבים
Pepper
בנקים
Get Taxi
תחבורה
אל-על
תעופה
HOT net
אינטרנט
מי עדן
מים וקפה
משרד התחבורה / רשות הרישוי
ממשלה ומוסדות
נטפליקס
טלוויזיה
תן ביס
מזון
שירות לקוחות - הציוצים שלכם
צרכנים כותבים בטוויטר סיפורי שירות לקוחות
Zolmert
@TheRighTr0LL @orfialkov כנראה ממלא מקום סגן ראש מערך שירות לקוחות.
Dr. Daniel Reisch Fraiberg
הביטוח הלאומי מפר את החוק בצורה גסה , רחל ממוקד שירות לקוחות ושיר מנהל מחלקה מסרבות למסור דוא"ל על מנת שיהיה אפשר לשלוח לביטוח הלאומי מכתב מייל כפי שחוק הפאקסים משנת 2018 -19 מחייב אותם . גם כאשר הסברתי שבעבר סמדר כן מסרה מייל וקיבלה מכתבים היום הן סירבו וזה עוולת הפרת חובה חקוקה
אליס
חיקוי של המעבר החד בין הקול שירות לקוחות שלי לרגיל https://t.co/ZGgaK0sICK
QE5
התחום זה ההתפתחות האחרונה היא דברי פקיד משרד המבחר האמריקאי שאמר כי ממשל ביידן קורא לבעלי ברית למנוע מחברות לתת שירות לכלי ייצור שבבים מסוימים עבור לקוחות סינים. השאלה מכאן היא אך #סין תגיב? יש מצב שמניית אנבידיאה יורדת 3% על זה, כי הרי השבבים שלה מיוצרים לא רחוק מסין - בטייוואן
QE5
#מלחמתציפים לא עוצרת לרגע....ארה"ב קוראת לבעלות ברית למנוע מתן שירות לכלי ייצור צ'יפים מסומים עבור לקוחות סינים. ברור לכל ילד שאחד בסדר העדיפיות הגבוה של ארה"ב הוא למנוע מסין להדביק את הפער מול החברות האמריקאיות במירוץ לייצור שבבים.
Tsoof Bar Or
1. סיכום טקסט, מענה אוטומטי ואפילו שירות לקוחות - יש המון מוצרים שנבנים סביב מודלי שפה. עד כה, 90% מהם היו או מבוססי OpenAI, או מבוססים על מודלים פתוחים כמו Llama/Mistral. מה שקרה הוא שOpenAI נתנו באופן כמעט בלעדי דרך קלה להחריד לגשת למודלים שלהם דרך קוד. תראו בתמונה. >> https://t.co/tELET2xuZP
שטרן יועצי ניהול
צופים בו במתח, מחכים לראות על איזה צד ייפול? במקרה של לקוחות, הם יכריעו את הכף עוד לפני ההטלה. המטבע שלך צריך ליפול עם הכתובית "שירות איכותי" כלפי מעלה, אחרת הוא ייפול על הפנים... ! https://t.co/RcW5NVvOGB טלפון: 7432386 - 09, נייד: 4710764 - 054, דוא"ל: office@shterngroup.co.il https://t.co/t73UVERQMy
שטרן יועצי ניהול
האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים? סקר לקוחות שנעשה ע"י ארגון צרכנות גדול ניסה לברר כיצד מגדיר עצמו ה "לקוח החדש" שלך. להלן ציטוטי המשפטים הנפוצים שנאספו: • אני נתון להשפעות, ער להצעות ולא מקובע. המתחרים שלך מאותתים לי ללא הרף, הם מציעים לי הצעות מפתות. כדי לשמור
mostly not O.K
@Lital_CO צריך שירות לקוחות כדי להיות גרוע בו, להם פשוט אין אחד
Jamus
@Lital_CO תנסי פעם לדבר עם האגדה שנקראת שירות לקוחות זארה ואז נמשיך את השאלה
Yan (Yanko) Kotliarsky
איזה דיסונס במשפט אחד. בזמן ש"כל המותגים רוצים קשר רגשי", כל הצרכנים רוצים שיעזבו אותם בשקט ושהמותג יעבוד כשצריך אותו. בנקים, חברות ביטוח, חברות תעופה, תיירות - כל עסק עם שירות לקוחות. רגשי רגשי עד שפתאום צריך שיטפלו לך בבעיה או בקשה. https://t.co/iByfSuSscH
Guy Stern
בחיים לא נתקלתי במקום יותר בזיוני מארומה זה משוגע חצי שעה להוציא סלט!!!! עד שמקבלים את המנה הסלט בלי רטבים אין שירות לקוחות מתפקד איזה בזיון באמת
🏳️⚧️🏳️🌈 Faigy🟣🕊️ (שם עט- נעמי זה השם)
@Lital_CO האם קיימת בארץ חברה עם שירות לקוחות?
Lital.C.O
האם קיימת בארץ חברה עם שירות לקוחות גרוע יותר מצ׳יטה שליחויות?
Buddha
@BarkolAmir תכירו, זאת דנה. היא בודקת תוכנה אצלנו באתר בהרצליה כבר שנתיים והיא משוגעת על אלקטרוניקה. דנה הצטרפה אלינו אחרי עבודה ממושכת בחברת הוט, בצוות שירות לקוחות, כשבמהלך שיחה עם אחד מהעובדים קראה לו ממיר ומשם הכל היסטוריה. #microsoft_rnd
nirbentzur/home/0,7340,L-8,00.html
@orikulas @ofbagril תפקיד שהוא מעבר לשירות לקוחות (למרות שלפעמים הוא פשוט שירות לקוחות) סוג של מנהל לקוח, אחראי גם לאלמנטים של תמיכה, אבל המטרה העיקרית היא לדאוג לזה שהלקוח ״יצליח״ להשתמש יותר במוצר ואז גם כנראה יחדש את השירות שלו או ישדרג לחבילה יקרה יותר אז זה יכול להיות איש תמיכה משודרג…
Lia
קווים לדמותו של שירות לקוחות ארצישראלי מצוי- מזמינה משהו מאתר ישראלי, מזינה כתובת, משום מה החברת שליחויות מעדכנת שהחבילה בדרך לכתובת שאני כמעט עשור לא גרה בה, מדברת עם השירות לקוחות לעדכן שהם טעו בכתובת והם אמרו שישנו את זה, מקבלת יום אחרי הודעה שהחבילה בדרך לכתובת הלא נכונה שוב
Machritza
ב-2019 וולט נכנסה עם זמני משלוח קצרים במיוחד, מענה מהיר של השירות ופיצויים על הכל החל ממנה קרה ועד יש לי שפם. סה"כ עברו 5 שנים והמצב כל כך הדרדר. זמני משלוח? כמעט שעה ברגיל. שירות לקוחות? קודם להתעצבן מול בוט, פיצויים? בדכ אם מבקשים באופן ישיר. חבל שאין תחרות, זה מה שמחזיק אותם.
🔎 תומר אביטל
שר התקשורת שלנו, שלמה קרעי, החל למרבה השמחה לעסוק השנה בסוגיה חשובה: פייסבוק. האם קרעי דרש ממנה לתקן מה שמציק לאזרחי ישראל? הרי אמצעי התקשורת המרכזי ביננו הוא מונופול דורסני חסר עכבות. אין להם אפילו שירות לקוחות! לא רק זאת, האלגוריתם שלהם מונופוליסטי ומלא בעיוותים לא שקופים. אם… https://t.co/0zqYxqvPmn
Noy
ספקית שאני עובד בקנ''מ נמוך כל כך נבהלה שהנראה לאחרונה בטלפון העסקי שלי היה בבוקר של ה-7.10 שהיא נסעה עד העסק כדי לשאול מה שלומי. ככה עושים שירות לקוחות.